VITREOS DANIEL DĄBROWSKI

78-100 Kołobrzeg, PL

banerImage

Guarantee

WINDOW4U | WARRANTY
W A R U N K I G W A R A N C J I

1. OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI

1. Uprawnionym z tytułu gwarancji jest wyłącznie Zamawiający.

2. Reklamacje należy składać w punkcie, w którym zawarta została Umowa.

3. Zgłoszenie reklamacyjne należy złożyć na piśmie w terminie 7 dni od wykrycia wady. Zgłoszenie powinno zawierać opis wady oraz numer identyfikacyjny wyrobu, który jest umieszczony w wewnętrznej części ramy okna lub drzwi i jest widoczny po otwarciu kwatery (uwaga: w trakcie eksploatacji okien lub drzwi nie należy usuwać numeru identyfikacyjnego). Zgłoszenie powinno zawierać również dokumentację fotograficzną.

4. W przypadku konieczności dokonania oględzin w celu ustalenia zasadności reklamacji, Wykonawca dokona oględzin w uzgodnionym z Zamawiającym terminie.

5. Warunkiem przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego jest przedstawienie dowodu zakupu przedmiotu gwarancji.

6. Reklamacja zostanie rozpoznana w ciągu 14 dni od daty jej zgłoszenia.

7. Wykonawca usunie wady w rozsądnym czasie, niezbędnym do wykonania roszczeń reklamacyjnych.

8. Zamawiający zobowiązany jest do pokrycia kosztów dojazdu serwisu w przypadku nieuzasadnionego zgłoszenia reklamacyjnego.

9. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowość pomiarów dokonanych przez Zamawiającego.

10. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody będące następstwem wykonywanych napraw lub wymian gwarancyjnych, jeżeli zostały one wykonane zgodnie z projektem, instrukcją montażu oraz wiedzą i sztuką budowlaną.

2. OKRES GWARANCJI

1. Wykonawca udziela gwarancji na okres:

1. 5 lat na okna i drzwi balkonowe;

2. 2 lat na drzwi zewnętrzne z PCV we wszystkich systemach;

3. 1 roku na wyposażenie dodatkowe tj. klamki okienne i drzwiowe, pochwyty, samodomykacze, nawiewniki, otwieracze naświetli oraz towary handlowe tj.: parapety, siatki przeciw owadom, rolety, żaluzje międzyszybowe itp.

2. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty dokonania odbioru, o którym mowa w § 4 Umowy.

3. ZAKRES GWARANCJI

1. Gwarancja jest ważna na terenie całej Rzeczypospolitej Polskiej.

2. Gwarancja obowiązuje pod warunkiem:

1. wykonania montażu zgodnie z projektem, instrukcją montażu i zasadami sztuki budowlanej (w razie wykonania montażu przez Zamawiającego we własnym zakresie),

2. odpowiedniego użytkowania przedmiotu gwarancji,

3. prawidłowej konserwacji przedmiotu gwarancji.

3. Gwarancja obejmuje jedynie wady powstałe z przyczyn tkwiących w przedmiocie gwarancji.

4. W okresie gwarancji Wykonawca dokona usunięcia stwierdzonych wad, poprzez nieodpłatną naprawę przedmiotu gwarancji lub jego wymianę.

5. Gwarancja nie obejmuje wad powstałych w wyniku:

1. zmian konstrukcyjnych dokonanych przez Zamawiającego bez uzgodnień z Wykonawcą;

2. zastosowania przedmiotu gwarancji w sposób niezgodny z przeznaczeniem;

3. zaniechania konserwacji lub niefachowej obsługi;

4. działania czynników zewnętrznych tj.: ogień, sole, ługi, kwasy i inne substancje chemiczne;

5. klęsk żywiołowych;

6. napraw i regulacji prowadzonych przez osoby nieupoważnione, których zakres wykracza poza czynności wymienione w instrukcji obsługi;

7. stosowania części innych producentów bez zgody Wykonawcy;

8. montażu niezgodnego z dołączonymi zaleceniami montażowymi lub zasadami sztuki budowlanej.

6. Gwarancji nie podlegają:

1. uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas transportu lub montażu wykonywanego we własnym zakresie przez Zamawiającego lub na skutek niestabilności konstrukcji, w której zostały zamontowane;

2. uszkodzenia mechaniczne szyb, pęknięcia szyb powstałe w wyniku eksploatacji;

3. wady szyb dopuszczone przez Polską Normę PN/B-13079;

4. elementy ulegające naturalnemu zużyciu;

5. czynności regulacyjne opisane w załączonej instrukcji.

4. INNE ZASADY ŚWIADCZEŃ GWARANCYJNYCH

1. Odpowiedzialność Wykonawcy za wady przedmiotu gwarancji nie może przekroczyć jego wartości, określonej w Umowie.

2. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe w następstwie wady przedmiotu gwarancji, jego naprawy lub wymiany.

3. Wyboru sposobu spełnienia roszczeń wymienionych w punkcie 3.4. dokonuje Wykonawca.

4. Wykonawca zastrzega sobie prawo własności wszystkich dostarczonych materiałów do chwili zapłaty całości wynagrodzenia określonego w Umowie. Materiały, co do których Zamawiający nie uregulował wynagrodzenia, nie podlegają reklamacji.

5. Zamawiający zobowiązany jest do ilościowego i jakościowego odbioru przedmiotu gwarancji w zakresie wad jawnych, które nie mogą być podstawą reklamacji po dokonaniu odbioru. Za wady jawne uważa się :

1. niekompletność wyrobu;

2. niezgodności: wymiarów, podziałów, kolorów;

3. uszkodzenia mechaniczne szyb, profili lub okuć typu rysy, pęknięcia, wygięcia, itp.

6. Wykonawca zastrzega sobie prawo określenia zakresu odpowiedzialności z tytułu stwierdzonej wady.

7. Wszelkie ewentualne spory z tytułu zasadności roszczeń gwarancyjnych w zakresie wad gwarancyjnych, rozstrzygnie rzeczoznawca powołany na koszt Strony, której racja nie została przyznana w wyniku ekspertyzy.

8. Jeżeli w umowie z producentem danego elementu, udzielono innych warunków gwarancji aniżeli te, określone powyżej, pierwszeństwo mają warunki gwarancji udzielonej przez producenta.

Our website uses Internet tags such as files for example cookies to collect and process personal data in order to personalize content and advertisements and analyze movement on websites, apps and on the Internet. Cookies are IT data saved in files and stored on your terminal device (that is: your computer, tablet, smartphone etc.), which the browser sends to the server at each visit on a website from that device.

Our website uses Google Analytics, Google Tag Manager and Google Ads tools developed by company Google LLC. By clicking I accept you accept the notes of our Privacy policy. Make yourself familiar with it by clicking the link.